MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii
Dom mediowy MediaCom Warszawa (należący do sieci GroupM wchodzącej w skład WPP) wygrał przetargu dotyczący obsługi budżetu reklamowego Netii w internecie. Poprzednio przez sześć lat zajmował się tym Value Media.
W ramach zlecenia MediaCom Warszawa od lipca br. będzie odpowiadał za obsługę internetowych kampanii reklamowych Netii w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. Ponado będzie zajmować się działaniami w tym zakresie w social media, a jego jednostka MediaCom Response będzie realizowała dla Netii działania z zakresu performance marketingu, zaawansowanej analityki oraz wdrażania efektywnych rozwiązań technologicznych i rozwiązań opartych na analizie danych.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia MediaCom Warszawa wygrał z Vizeum i Value Media. Ta ostatnia firma broniła budżetu Netii, zajmowała się jego obsługą przez ostatnie sześć lat.
Jesienią ub.r. MediaCom Warszawa w efekcie wygranego przetargu przejął od Carat Media obsługę mediową budżetu reklamowego Netii w mediach pozainternetowych.
W połowie marca br. Netia wprowadziła nową ofertę dla klientów indywidualną opartą na niezmiennej cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterami są politycy kojarzący się z posłami Parlamentu Europejskiego.
W grudniu ub.r. Cyfrowy Polsat za 639 mln zł kupił 31,8 proc. akcji Netii (też notowanej na warszawskiej giełdzie), a po uzyskaniu zgody UOKiK-u chce skupić od mniejszych akcjonariuszy kolejny pakiet ok. 34 proc. akcji, z których część ma objąć bezpośrednio spółka Zygmunta Solorza. W lutym UOKiK przedłużył badanie tej transakcji o cztery miesiące.
Dołącz do dyskusji: MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii