Netia wprowadza usługę telewizyjną dla hoteli, do wyboru 70 kanałów
Netia wprowadziła nową usługę o nazwie Netia TV dla biznesu. Oferta jest skierowana przede wszystkim do hoteli i przewiduje między innymi dowolną liczbę odbiorników, 70 kanałów do wyboru oraz możliwości integracji kanałów z innych źródeł.
Jak informuje Netia pakiety telewizyjne w ramach usługi Netia TV dla biznesu tworzone są ściśle według preferencji konkretnego klienta. Kreując ofertę dla danego hotelu można wybierać spośród 70 kanałów, na które Netia pozyskała prawa do emisji w pokojach hotelowych, lobby hotelowym, restauracji oraz na recepcji. Kanały telewizyjne są dostarczane w technologii IPTV, dlatego usługa skierowana jest do hoteli, które są w zasięgu sieci światłowodowej Netii.
Operator podkreśla że headend (stacja czołowa), która odpowiada za odbiór, konwersję i przesyłanie sygnałów telewizyjnych do poszczególnych pokoi, pozwala na włączenie do ramówki danego hotelu nie tylko kanałów od Netii, ale również własnych kanałów informacyjnych hotelu, czy tych odebranych z naziemnej telewizji cyfrowej lub satelitarnej.
Netia zapewnia, że jej rozwiązanie pozwala na modernizację oferty telewizyjnej bez konieczności wymiany infrastruktury sieciowej czy odbiorników telewizyjnych.
– W ramach usługi jesteśmy przygotowani na dowolną infrastrukturę obiektu, taką jak: DVB-T, DVB-C, DVB-S. Co ważne klient – w ramach abonamentu – otrzymuje pełne wsparcie wdrożeniowe po stronie Netii i naszych partnerów, począwszy od prac instalacyjnych i integracyjnych, na szkoleniu personelu kończąc. Usługa telewizji dla hoteli obejmuje jej utrzymanie w trybie 24/ h – wyjaśnia w komunikacie Krzysztof Jaworski, starszy kierownik produktu w Netii.
Operator zaznacza, że w przypadku potrzeby modernizacji obiektu i chęci wymiany aktualnie posiadanych telewizorów Netia zapewnia możliwość zakupu niezbędnego sprzętu. Klient otrzymuje pełną usługę pod klucz oraz wsparcie w ramach jednej umowy, podpisanej z jednym dostawcą usług komunikacyjnych.
Od ub.r. Netia należy do Cyfrowego Polsatu. W III kwartale ub.r. spółka odnotowała 18,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 13,8 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Netia wprowadza usługę telewizyjną dla hoteli, do wyboru 70 kanałów