„Nie oddam!” – Serce i Rozum w kampanii pakietów telewizyjnych TP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca nową promocję pakietów telewizyjnych TP. Akcję – opartą na wizerunkach Serca i Rozumu – przygotowały firmy Publicis i MEC.
Rozpoczęta właśnie kampania pakietów telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej reklamuje promocję, w ramach której wybrane z nich – przy zawieraniu umowy na 2 lata – dostępne są przez pół roku za darmo (szczegóły tej oferty).
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której Serce i Rozum wcielają się w różne role filmowe i sportowe, za każdym razem deklarując, że nie oddadzą pakietów telewizyjnych TP. Taka sama kreacja była wykorzystywana w ubiegłorocznej kampanii tej oferty (więcej na ten temat).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Nie oddam!” – Serce i Rozum w kampanii pakietów telewizyjnych TP (wideo)