Niedzielne "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na listopad najdroższy spot kosztuje blisko 90 tys. zł netto i będzie emitowany przy serwisie informacyjnym "Fakty" w niedzielne wieczory.
Na 89,9 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez VAT i rabatów) wyceniono reklamę emitowaną przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Stawka dla emisji w dni robocze jest nieznacznie mniejsza i wynosi 87,5 tys. zł.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 72,7 tys. zł w niedziele oraz 78,1 tys. zł w dni powszednie. Ceny dla emisji reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 63,4 tys. zł i 62,4 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani reklamą przy premierowych "Kuchennych rewolucjach" zapłacą 64,9 tys. zł. Nieco mniej - 60,7 tys. zł - kosztuje spot przy programie "Masterchef".
Za reklamę przy "Top Model" trzeba zapłacić 56,5 tys. zł, a przy "Mam talent" - 52,9 tys. zł. Tyle samo kosztuje spot przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia".
Na 42,6 tys. zł wyceniono reklamę przy "Lego Masters". Z kolei spot przy "Milionerach" to wydatek rzędu 49,1 tys. zł.
Reklamodawcy chcący zaistnieć w bloku reklamowym przy serialu "Na Wspólnej" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 46,9 tys. zł. Sporo mniej, bo 31 tys. zł zapłacą ci, którzy zdecydują się na emisję reklamy przy serialu "Tajemnica zawodowa",
TVN zaczyna w ostatni weekend listopada transmisje z zawodów w skokach narciarskich. Reklama przy nich kosztuje maksymalnie 29 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP - rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad.
Dołącz do dyskusji: Niedzielne "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN