Nieistniejący statystyczny Polak w kampanii Warty (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Warty pod hasłem „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Akcję przygotowały firmy G7 i Starcom.
Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej Warty pokazuje, ile statystyczny Polak pracuje na zniżki u statystycznego ubezpieczyciela, podkreślając przewrotnie, że w rzeczywistości taka osoba nie istnieje. Przekaz reklamuje specjalny system zniżek na ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC w Warcie.
Akcja jest skierowana do bezpiecznych i bezwypadkowych kierowców powyżej 30. roku życia, którzy mogą skorzystać z tej oferty. Przypomnijmy, że poprzednia odsłona kampanii Warty pod hasłem „Statystyczny Polak nie istnieje!” była prowadzona wiosną br. (więcej na ten temat).
Obecna akcja od 4 października obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat, Animal Planet, AXN, BBC Entertainment, Canal+, Canal+Sport, Comedy Central, Domo, Filmbox, MTV Classic, National Geografic, Planete, TCM, Zone Europa, Discovery World, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living), prasę (magazyny opiniotwórcze i motoryzacyjne), internet (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Money.pl, NK.pl) oraz realizowane lokalnie działania niestandardowe (reklamy na drzwiach galerii handlowych, autobusach miejskich i głównych skrzyżowaniach w wybranych miastach).
Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spot wykorzystywany w akcji wyprodukowała jest firma Film Reaktor.
Dołącz do dyskusji: Nieistniejący statystyczny Polak w kampanii Warty (wideo)