Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci
Strony Google, Yahoo i MSN miały w grudniu ubiegłego rokunajwiększą liczbę unikalnych odwiedzających w USA - podaje firmabadawcza Nielsen Online.
Natomiast najdłuższy średni czas spędzany na stronie przezjednego użytkownika odnotowano w przypadku AOL Media Network, Yahooi MSN/windows Live.
W ostatnim miesiącu ubiegłego roku największą liczbę unikalnychodwiedzających miało Google - 126,2 miliona. Na kolejnych miejscachznalazły się tutaj: Yahoo (116,9 mln), MSN/Windows Live (103,2mln), Microsoft (96,7 mln), AOL Media Network (86,1 mln), YouTube(80,7 mln), Fox Interactive Media (68 mln), Amazon (61,1 mln), eBay(57,4 mln) oraz Apple (56,9 mln).
Każdy z użytkowników odwiedzających strony Google spędził nanich średnio 1 godzinę, 25 minut i 10 sekund. Dla porównania wprzypadku lidera pod tym względem, jakim były strony AOL MediaNetwork, średnia wyniosła 3 godziny, 41 minut i 2 sekundy. Pierwszątrójkę uzupełniły tutaj Yahoo (3:12:05) i MSN/Windows Live(2:07:49).
Z danych Nielsen Online wynika również, że statystycznyamerykański internauta w grudniu minionego roku miał średnio 59sesji, odwiedził 108 domen oraz prawie 2,4 tysiąca stron, a natypowej witrynie spędził średnio 55 sekund.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci