Nielsen Online: rynek wideo online znów w górę
Po lutowym spadku, w marcu oglądalność klipów wideo w sieci znówposzybowała w górę.
W ubiegłym miesiącu klipy wideo w internecie oglądało 130,08miliona unikalnych użytkowników z USA. To o 1,9 procenta większaliczba w porównaniu z lutym - wynika z danych firmy badawczejNielsen Online.
Zwiększyła się również liczba obejrzanych filmików (o 8,7procenta, z 8,9 do 9,7 miliarda), średnia liczba klipów na jednegoużytkownika (o 6,7 procenta, z 69,7 do 74,4) oraz średni czasprzeznaczony na ich oglądanie (o 12,6 procenta, z 169,3 do 190,7minuty).
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłw ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował89,41 miliona unikalnych użytkowników i 5,48 miliarda obejrzanychklipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmikówznalazły się: Hulu (348,5 miliona), Yahoo! (231,8 mln), FoxInteractive Media (207,5 mln), Nickelodeon Kids and Family Network(196,2 mln), ABC.COM (176,9 mln), MSN/windows Live (168,9 mln),Turner Sports and Entertainment Digital Network (137,6 mln), MTVNetworks Music (123,9 mln) oraz CNN Digital Network (103,5mln).
źródło: Nielsen Online
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: rynek wideo online znów w górę