"Nieskończone możliwości" w kampanii telefonii Dialog
Pod hasłem "Nieskończone możliwości" startuje kampania reklamowatelefonii Dialog. Akcja towarzyszy promocyjnej ofercie wprowadzanejprzez firmę.
Kampania pod hasłem "Nieskończone możliwości" reklamuje nowetaryfy telefoniczne i internetowe, które wprowadza właśnie razem zpromocją telefonia Dialog. Przekaz akcji opiera się na znakunieskończoności symbolizującym zmienioną ofertę firmy.
Działania reklamowe są prowadzone na terenach objętych zasięgiemsieci Dialog (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie,pomorskie, śląskie i warmińsko-mazurskie) - w 23 regionalnychstacjach radiowych, dziennikach lokalnych i outdoorze (billboardy,city lighty i air boardy), a także w internecie (onet.pl, wp.pl,o2.pl, nasza-klasa.pl, google.pl). Kreację kampanii - zaplanowanejdo 19 kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Grupa 3, aplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: "Nieskończone możliwości" w kampanii telefonii Dialog