Nike Free: biegaj swobodnie, trenuj swobodnie, uwolnij siebie!
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa butów Nike Free. Akcję przygotowały i realizują firmy Artegence i Mindshare Polska.
Internetowa kampania butów biegowych i treningowych Nike Free podkreśla przede wszystkim ich kluczową zaletę: elastyczność. Akcja jest oparta na interaktywnym bannerze zawierającym filmiki i informacje na temat genezy, koncepcji i designu Nike Free. Wszystkie treści podzielono na działy: Inspiracja, Koncepcja, Design, Trening i Kolekcja, a filmikami z banneru można szybko podzielić się ze znajomymi na Facebooku.
Kampania pod hasłem „Biegaj swobodnie, trenuj swobodnie, uwolnij siebie!” – skierowana do nowoczesnych osób w wieku 18-25 lat zainteresowanych sportem – obejmuje największe portal, serwisy tematyczne o bieganiu i komunikator Gadu-Gadu.
Kreacja – przygotowana przez agencję Artegence – zostanie wykorzystana również w innych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Natomiast planowaniem i zakupem mediów na potrzeby polskiej odsłony akcji – zaplanowanej na miesiąc – zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Nike Free: biegaj swobodnie, trenuj swobodnie, uwolnij siebie!