Polsat realizuje kolejne dwa sezony „Ninja Warrior Polska”
Telewizja Polsat aktualnie nagrywa czwarty sezon programu „Ninja Warrior Polska”, a tuż po jego zakończeniu zostanie zrealizowany piąty. Najprawdopodobniej czwarta edycja emitowana będzie jesienią br., a piąta - wiosną 2022 roku.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku, druga - jesienią 2020 roku, a trzecia - wiosną 2021 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Telewizja Polsat pracuje nad kolejnymi dwiema edycjami programu. Już wystartowały nagrania do czwartej edycji show, a tuż po ich zakończeniu zostanie zrealizowana piąta odsłona. Analogiczna sytuacja miała miejsce rok temu, kiedy nadawca kręcił drugą i trzecią edycję.
Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska” ponownie realizowane są na Arena Gliwice. Poszukiwania uczestników odbywały się w ostatnich miesiącach.
Kolejne dwie edycje reality-show „Ninja Warrior Polska” ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Emisja nowych serii jesienią 2021 i wiosną 2022
Czwarty sezon programu widzowie Polsatu najprawdopodobniej będą mogli oglądać w jesiennej ramówce. Z kolei według wstępnych planów wiosną 2022 roku stacja pokaże piątą odsłonę.
Trzeci sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 13 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,70 proc. w grupie 16-59.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat realizuje kolejne dwa sezony „Ninja Warrior Polska”