Nowe ceny reklam w Echo Miasta
Od lutego w sieci bezpłatnych gazet miejskich - Echo Miasta,zdrożeją reklamy, średnio o 10 proc.
W przypadku ogłoszeń lokalnych ceny wzrosną od 5 do 15%,natomiast sieciowo wzrost ten będzie rzędu 8% (zróżnicowanie będziewynikało od strony oraz dnia wydania). Wydawca Echo Miasta(Media4mat) w oficjalnym komunikacie podwyżkę argumentuje wzrostemkosztów papieru, druku oraz dystrybucji.
Podobnie jak w roku ubiegłym, również w 2009 roku nareklamodawców czeka wiele ofert specjalnych i promocji. Dziękitakim zabiegom w 2008 roku (od stycznia do października) wzrostprzychodów gazety (w stosunku do analogicznego okresu w roku 2007)wyniósł ponad 80%.
Echo Miasta jest siecią bezpłatnych gazet miejskich ocharakterze poradnikowo - ogłoszeniowym. Gazeta ukazuje się dwarazy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki, w siedmiu największychaglomeracjach Polski (Warszawa, aglomeracja katowicka, Kraków,Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Łódź).
Dołącz do dyskusji: Nowe ceny reklam w Echo Miasta