Nowe oprogramowanie do planowania kampanii radiowych
CR Media Consulting wprowadza na rynek Radio Planner - noweoprogramowanie służące do planowania kampanii radiowych.
Radio Planner, bo tak nazywa się nowy produkt CR MediaConsulting, pozwala na badanie radia o optymalizowanie kampaniiwedług trzech głównych wytycznych zasięgowych, jakościowych iekonomicznych.
Wyróżnia go szeroka funkcjonalność pozwalającą na badanie radiawedług wszechstronnych zmiennych w różnych konfiguracjach.Podstawowymi są: parametry zasięgowe (tygodniowy, dzienny, średnirating, średni czas słuchania, udział w rynku) oraz parametryefektywności finansowej dla danej stacji (np. CPP, CPT, średniacena stacji). Ponadto Radio Planner uwzględnia tzw. affinity index- dopasowanie grupy docelowej wybranej stacji do pożądanego przezklienta targetu oraz strukturę słuchaczy stacji wedługwszechstronnych zmiennych społeczno - demograficznych.
Dołącz do dyskusji: Nowe oprogramowanie do planowania kampanii radiowych