Nowy serwis Vistuli i Wólczanki
Agencja interaktywna zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka, należących do nowo powstałej spółki Vistula & Wólczanka S.A.
Strony www.vistula.pl i www.wolczanka.com.pl, prezentujące jesienne kolekcje mody, ma wyróżniać dyskretna elegancja połączona z czytelnym intuicyjnym systemem nawigacji.
- Chcieliśmy, aby w obydwu projektach ubrania grały główną rolę w serwisie - mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com. - W oprawie graficznej do minimum ograniczyliśmy wszelkie ozdoby i wzory, zyskując dzięki temu czystość i przejrzystość serwisu.
Obie marki mają w Polsce długą historię i przez lata zdobyły uznanie i przywiązanie rzeszy klientów, dlatego też w internetowych prezentacjach główny nacisk położono na aktualną ofertę, a nie na przedstawienie samej, połączonej niedawno, firmy.
- Jest to pierwsza realizacja naszej agencji dla Vistula & Wólczanka S.A.- kontynuuje Sławomir Ziętarski. - Budowa obydwu serwisów była dla nas dużym wyzwaniem, głównie ze względu na szeroki zakres prac, obejmujący stworzenie wielu serwisów dla marek o różnym charakterze. W przypadku branży odzieżowej ważnym czynnikiem w pracy i aktualizacji serwisów jest czas wchodzenia kolekcji do sklepów i działania promocyjne. Nasza praca jeszcze się nie skończyła -w przyszłości na stronach Vistuli i Wólczanki będzie można znaleźć informacje o konkursach, wyprzedażach, promocjach itp.
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis Vistuli i Wólczanki