Odmieniona “Tina” wsparta kampanią
Wydawnictwo Bauer odświeżyło dwutygodnik “Tina”, w którym pojawiły się nowe działy i tematy. Pierwszym całkowicie odmienionym numerem pisma jest wydanie, które ukazało się 22 stycznia br.
W magazynie pojawiły się takie działy jak “Konsumenckie aktualności” (z poradami konsumenckimi) czy „To nas porusza” (z materiałami o sprawach społecznych). Nowością są też porady ekspertów dotyczące oszczędzania i zakupów, kalendarze i leksykony zdrowotne w formie plakatu oraz materiały o medycznych odkryciach i najnowszych terapiach.
Dwutygodnik ukazuje się nadal w cenie 1,40 zł i objętości wynoszącej 60 stron. Najnowszy numer wydrukowano w nakładzie 450 tys. egz.
Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (stacje grup TVP, TVN, Polsat oraz IDMNet). Kreację przygotowała agencja Digit-Art, a media zaplanował MEC.
Z danych ZKDP wynika, że w okresie od stycznia do września ub.r. średnia sprzedaż ogółem “Tiny” wyniosła 313 506 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Odmieniona “Tina” wsparta kampanią