Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc
Od dzisiejszego wydania tygodnik poradnikowy "Tina" (WydawnictwoBauer) ma nową makietę i poszerzoną zawartość. Wydawca zdecydowałsię też na promocyjne obniżenie ceny pisma.
W ramach zmian poszerzono najważniejsze działy: kulinaria,zdrowie, urodę, modę, prawo i psychologię. W "Tinie" pojawiły siętakże nowe rubryki, m.in. w dziale kuchnia - dodatek do zbierania,a w dziale urody - metamorfozy. Autorem nowej makiety pisma jestdyrektor artystyczny tytułu Piotr Chatkowski.
Dzisiaj wprowadzone na rynek wydanie "Tiny" jest podwójne (nr14/15) ze względu na przypadające niedługo Święta Wielkanocne.Dlatego jego objętość wynosi aż 100 stron, a nakład - 720 tys. egz.Wydawca nie zdecydował jeszcze jaki będzie nakład i objętośćkolejnych numerów (z danych ZKDP wynika, że w 2008 roku średninakład "Tiny" wynosił ok. 513 tys. egz, a ostatnio pismo liczyło 60stron). W związku z realunchem cena tygodnika została obniżona z1,30 zł do 0,99 zł. Jest to cena promocyjna, ale Wydawnictwo Bauernie informuje, jak długo ta promocja potrwa.
Wprowadzeniu na rynek odświeżonej "Tiny" towarzyszy kampaniareklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne), radiu(RMF FM), w tytułach Wydawnictwa Bauera i punktach sprzedażydetalicznej. W spocie występuje aktorka Magdalena Stużyńska, znanaz wcześniejszych kampanii tytułu. Kreację przygotowała agencjaHappy Hours, a media zakupił dom mediowy Mediaedge:CIA.
Średnia sprzedaż ogółem "Tiny" w 2008 roku wyniosła 357 608 egz.(dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc