Ofensywa telewizyjna marki Beko
Od 25 stycznia do 24 lutego br. trwać będzie telewizyjna kampania reklamowa Beko. Widzowie będą mieli okazję raz jeszcze zobaczyć spoty promujące pralki Beko, które emitowane były na przełomie sierpnia i września 2007 roku.
Kampania telewizyjna, będąca częścią intensywnych działań reklamowych Beko, ma na celu dalsze wzmocnienie świadomości marki oraz wsparcie ważnej grupy produktowej, jaką są pralki.
Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowane na rynek polski.
Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: Polsat , TVN7 , TV4 , AT Media, TVN24.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna marki Beko