SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa telewizyjna marki Beko

Od 25 stycznia do 24 lutego br. trwać będzie telewizyjna kampania reklamowa Beko. Widzowie będą mieli okazję raz jeszcze zobaczyć spoty promujące pralki Beko, które emitowane były na przełomie sierpnia i września 2007 roku.

Kampania telewizyjna, będąca częścią intensywnych działań reklamowych Beko, ma na celu dalsze wzmocnienie świadomości marki oraz wsparcie ważnej grupy produktowej, jaką są pralki.

Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowane na rynek polski.

Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: Polsat , TVN7 , TV4 , AT Media, TVN24.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

  • Więcej informacji:
  • Beko

Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna marki Beko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl