„36,6” straciło 140 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Czwarty sezon programu „36,6” oglądało średnio 835 tys. widzów, o 141 tys. osób mniej niż druga edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,35 mln zł.
Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 8 września do 24 listopada 2018 roku. Średnia oglądalność premierowych emisji czwartego sezonu programu wyniosła 835 tys. widzów, co przełożyło się na 7,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 20 października br. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 989 tys. osób.
Dla porównania, drugi sezon „36,6” pokazywany jesienią ub.r. śledziło średnio 976 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,56 proc. udziału w 4+, 9,86 proc. w 16-49 oraz 9,39 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 141 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas „Chłopaków do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przełożyło się na 12,43 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Jaka to melodia?” i „Drogi wolności”; 10,23 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Postaw na milion”; 6,94 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był drugi.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach czwartej edycji medycznego talk-show wyniosły 7,35 mln zł. Dla porównania drugi sezon na reklamach zarobił 8,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „36,6” straciło 140 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru