681 tys. widzów nowego programu „Centralne biuro humoru” w TVP2
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Centralne biuro humoru” ogląda średnio 900 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Średnia widownia pierwszych trzech odcinków audycji „Centralne biuro humoru”, wyemitowanych w okresie od 23 kwietnia do 7 maja 2021 roku wyniosła 681 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,64 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 23 kwietnia. Śledziło go średnio 746 tys. osób.
TVP2 w czasie emisji „Centralne biuro humoru” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest Polsat (10,18 proc.), druga - TVP1 (8,56 proc.), a trzeci - TVN (6,53 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru na tle analizowanych konkurentów.
Program „Centralne biuro humoru” przypomina widzom kultowe skecze w wykonaniu najpopularniejszych grup kabaretowych. Prezentowane są fragmenty kabaretonów i występów z archiwum Telewizji Polskiej. Przypomniane zostaną m.in. występy z Mazurskiej Nocy Kabaretowej, Kabaretowej Nocy Listopadowej i Festiwalu Kabaretu w Koszalinie.
W ramach cyklu pojawiają się m.in. Nowaki, Kabaret Skeczów Męczących, Kabaret Moralnego Niepokoju, Paranienormalni. Gospodarzem programu jest Formacja Chatelet.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: 681 tys. widzów nowego programu „Centralne biuro humoru” w TVP2
Mateusz "Lewy" Lewkowicz, Damian "Lebied" Lebieda i Bartłomiej "Bartolomeo" Cedro.