Oglądalność TVP Sport wzrosła o 306 proc. Motowizja z największym spadkiem
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasowała się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w marcu 2019 roku wyniósł 1,50 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 306,49 proc., co jest zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. TVP Sport od 7 czerwca nadaje na MUX-3. W marcu 2018 roku kanał ten był drugi.
TVP Sport od 7 czerwca ub.r. nadaje na MUX-3, na którym zastąpił TVP Rozrywkę. Z kolei od 22 grudnia ub.r. stacja w jakości HD jest dostępna również na ósmym multipleksie DVB-T (wraz z TVP Rozrywką, która powróciła do naziemnej telewizji cyfrowej).
Na drugą lokatę spadł Eurosport 1, którego udział spadł o 13,85 proc. do poziomu 0,77 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik tej stacji w marcu br. wyniósł 0,35 proc. (do góry o 18,64 proc.).
Największy spadek w zestawieniu odnotowała Motowizja, która w rankingu była ostatnia. Jej udział zmniejszył się o 33,33 do 0,004 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce w marcu br. awansował TVP Sport, którego udział wyniósł 1,26 proc., po wzroście o 346,29 proc. - największym w zestawieniu.
Drugi był Eleven Sports 1 (0,28 proc.; + 114,39 proc.), który przed rokiem był piąty. Podium uzupełnia Eurosport 1 (również 0,28 proc.; - 39,74 proc. - największy spadek w zestawieniu), który spadł z pozycji lidera.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność TVP Sport wzrosła o 306 proc. Motowizja z największym spadkiem