Oglądalność TVP Sport wzrosła o 169 proc. Zdecydowany lider wśród stacji sportowych
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasowała się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w styczniu 2019 roku wyniósł 1,04 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 168,83 proc., co jest zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. TVP Sport od 7 czerwca nadaje na MUX-3. W styczniu 2018 roku kanał ten był drugi.
TVP Sport od 7 czerwca ub.r. nadaje na MUX-3, na którym zastąpił TVP Rozrywkę. Z kolei od 22 grudnia ub.r. stacja w jakości HD jest dostępna również na ósmym multipleksie DVB-T (wraz z TVP Rozrywką, która powróciła do naziemnej telewizji cyfrowej).
Na drugą lokatę spadł Eurosport 1, którego udział spadł o 12,36 proc. do poziomu 0,69 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik tej stacji w styczniu br. wyniósł 0,23 proc. (w dół o 28,30 proc.).
Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotowała Motowizja, która spadła z 14. na 15. miejsce. Jego udział zmniejszył się o 40 do 0,003 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce w styczniu br. awansował TVP Sport, którego udział wyniósł 0,97 proc., po wzroście o 230,27 proc. - największym w zestawieniu.
Podium uzupełniają: Eurosport 1 (0,38 proc.; - 9,11 proc.), który przed rokiem był liderem oraz Polsat Sport (0,13 proc.; - 19,14 proc.).
Najwięcej w tym ujęciu też straciła Motowizja - było to 54,55 proc. do 0,005 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność TVP Sport wzrosła o 169 proc. Zdecydowany lider wśród stacji sportowych
TVP Sport może i ma sporą oglądalność sponsorując konkurencje więc finansowo te drugie wychodzą lepiej