1,36 mln widzów „Korony królów”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon „Korony królów” oglądało średnio 1,36 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż drugą serię. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 38,56 mln zł.
Średnia widownia premierowych trzeciego sezonu telenoweli, wyemitowanych w okresie od 9 września 2019 roku do 30 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,36 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,75 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do czwartku o godz. 18.30.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 1 stycznia. Śledziło go średnio 1,68 mln osób.
Względem drugiej serii emitowanej w sezonie 2018/2019 „Korona królów” miała porównywalne wyniki (serial stracił 30 tys. widzów). Średnia widownia cyklu wyniosła wówczas 1,39 mln osób, co dało TVP1 odpowiednio 11,57 proc., 5,21 proc. i 6,36 proc. udziału.
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji trzeciego sezonu „Korony królów” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwszy wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie był TVN (12,18 proc.; gł. „Ukryta prawda”), drugi - Polsat (11,52 proc.; gł. „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”), a czwarta - TVP2 (6,08 proc.; gł. „Gotowi do gotowania. Start!” i „Vo banque”).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była stacją trzeciego wyboru.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej serii telenoweli wyniosły 38,56 mln zł. W sezonie 2018/2019 - liczącym kilkadziesiąt odcinków więcej - było to 29,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,36 mln widzów „Korony królów”. TVP1 stacją trzeciego wyboru