SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. miało „Dzień dobry TVN”. Wszystkie morning-shows pochwalić się mogły wzrostami oglądalności, a najwięcej widzów zyskało „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvn Kinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvn

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2018 roku średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN codziennie o godz. 8.00) wyniosła 530 tys. osób przy 10,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program miał o 5 tys. widzów więcej niż rok wcześniej.

- Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, doprecyzowujemy każdy szczegół, tropimy nowinki, śledzimy trendy, towarzyszymy gwiazdom w najważniejszych dla nich momentach, wszystko dla naszych widzów, by zapewnić program najwyższej jakości. Dobre wyniki oglądalności zawsze bardzo cieszą cały zespół, bo są dowodem, że widzowie doceniają naszą pracę i czerpią z niej radość i przyjemność - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Baj, producentka „Dzień dobry TVN”.

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja codziennie o godz. 7.55, do 2 marca br. o 8.00), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 456 tys. osób, co przełożyło się na 9,76 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 378 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,47 proc. Oznacza to największy wzrost w zestawieniu wynoszący 78 tys. oglądających. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że przed rokiem magazyn ten nie miał emisji niedzielnych, które pojawiły się w listopadzie ub.r.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym półroczu br. jego widownia wyniosła 351 tys. osób, a jego udział - 15,29 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 37 tys. widzów.

Do 9 lutego 2018 roku swój morning show „Dzień dobry Polsko” pokazywała również TVP1, który spadł z anteny z powodu słabych wyników oglądalności. W okresie od 28 sierpnia ub.r. do 9 lutego br. oglądało go średnio 124 tys. osób, co przełożyło się na 5,08 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym półroczu br. miał 262 tys. widzów (niemal bez zmian względem pierwszego półrocza ub.r.).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (największy w zestawieniu wzrost - o 25 tys. do 150 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 8 tys. do 135 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Dołącz do dyskusji: Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądane

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Kraśko - mistrz wazeliniarskiej propagandy
0 0
odpowiedź
User
Seba
Programy sniadaniowe sa tylko 2
0 0
odpowiedź
User
Fz
Przecież te programy to g*wno , nie wiem kto to ogląda a tym bardziej dziwię się że im rośnie
0 0
odpowiedź