570 tys. widzów nowego programu „SuperPies” w Polsacie
Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” gromadził średnio 575 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajął ostatnie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 3,51 mln zł.
Program „Superpies” emitowany był na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, w okresie od 3 marca do 19 maja br. W każdym odcinku widzowie poznawali dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich korzystała z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która dwała im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu były marki Pedigree i Bayer.
Średnia widownia cyklu wyniosła 575 tys. osób, co przełożyło się na 5,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów oglądało czwarty odcinek - było to średnio 960 tys. osób.
Polsat w paśmie nadawania nowego projektu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. konkursy pucharu świata w skokach narciarskich i „Od Opola do Opola” osiągała 19,15 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. powtórki „Kuchennych rewolucji” i „36,6” - 7,05 proc.), a trzecia - TVP2 (serial „O mnie się nie martw” i „Panorama” - 6,18 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajął trzecie miejsce.
Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną ub.r. - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.
„SuperPies” to jedna z trzech nowych pozycji programowych Polsatu przygotowana na wiosnę 2018 roku. Oprócz tego projektu stacja wprowadziła jeszcze dwa duże formaty o tematyce randkowej: „Wyjdź za mnie” oraz „Take Me Out”, a także talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 570 tys. widzów nowego programu „SuperPies” w Polsacie