SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

503 tys. widzów „Tylko jeden”. Polsat wiceliderem w 16-49

Nowy reality-show „Tylko jeden” gromadzi średnio 503 tys. widzów. Telewizja Polsat w czasie nadawania nowego formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w 4+, ale w 16-49 stacja jest wiceliderem.

Program „Tylko jeden” nadawany jest w Polsacie w piątki o godz. 22.05, począwszy od 6 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 503 tys. widzów, co przełożyło się na 4,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oglądalność produkcji spada z odcinka na odcinek - pierwszy z nich śledziło 598 tys. osób, drugi - 470 tys., a trzeci - 443 tys.

Polsat w czasie emisji nowego projektu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. „Star Voice. Gwiazdy mają głos” oraz filmy fabularne, co daje jej 6,10 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne; 5,91 proc.), a trzecie - TVP1 (gł. filmy; 5,05 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

Z analizy struktury widowni programu, do której dotarł portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że „Tylko jeden” najczęściej oglądają kobiety, widzowie ze średnim i wyższym wykształceniem, a znaczną część widowni stanowią osoby w wieku 35-34 lata.

Program „Tylko jeden” powstaje we współpracy z redakcją sportową Telewizji Polsat. Show koncentruje się na dziesięciu uczestnikach rywalizujących o profesjonalny kontrakt zawodnika MMA. Widzowie będą im towarzyszyć na sali treningowej, we wspólnym, zamkniętym domu oraz podczas walk decydujących o pozostaniu w programie. Za produkcję odpowiada Endemol Shine Polska.

Gospodynią cyklu została Blanka Lipińska. W programie będzie pełniła rolę przewodniczki, opiekunki i powierniczki uczestników.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 503 tys. widzów „Tylko jeden”. Polsat wiceliderem w 16-49

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Werka
Najsłabsze ogniwo programu - prowadząca, nie dziwią mnie tak słabe wyniki, a swoją drogą format powinien pojawić na antenie przed czterema/pięcioma laty, kiedy KSW odnosiło największe sukcesy, a nie dziś kiedy tendencja jest spadkowa
0 0
odpowiedź
User
Qwert
Oglądam i podoba mi się. Prowadząca jest ok. Stanowi dobą równowagę dla testosteronu uczestników. Dla mnie trochę za mało pokazane jest życie w domu i takiego walczenia z własnymi ograniczeniami poszczególnych zawodników. Walki powinny być punktem kulminacyjnym programu a okazują się koniecznym zakończeniem każdego odcinka. Podobają mi się teksty motywujące szefa KSW.
0 0
odpowiedź
User
Marek T
Drogi autorze! Zdaje czy zdaje pan sobie sprawe, że ten artykuł również nie jest bezbłędny...? Proszę się wstydzić przed czytelnikami.
0 0
odpowiedź