OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan
Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetarguna planowanie i zakup mediów grupy Renault-Nissan.
Z walki o warty 650 milionów funtów globalny budżet grupywyeliminowane zostały natomiast należąca do Havas agencja MPG,Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe) - informujeserwis Brand Republic.
Teraz OMD i Carat pokażą swoje finałowe prezentacje w przetargu,którym z Paryża zarządza Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnegomarketingu w Renault.
Obecnie Carat obsługuje warty 350 milionów funtówogólnoeuropejski budżet medialny Renault, podczas gdy OMD odpowiadaza zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan