SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orifarm dołącza do grona klientów Ancymony

Agencja Ancymony wygrała przetarg na realizację digitalowej kampanii świątecznej dla marki Vita Buerlecithin (Orifarm). Sercem akcji jest tworzenie i składanie wyjątkowych życzeń swoim bliskim.

Agencja Ancymony przygotowała kampanię „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin”, której ideą jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą.

- Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem - komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.

Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu.

Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.

Firmy nie podają szczegółów na temat przetargu. Nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.

 

Dołącz do dyskusji: Orifarm dołącza do grona klientów Ancymony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl