Paczkomaty InPost reklamują NajlepszeRabaty.pl
Ruszyła kampania reklamowa serwisu NajlepszeRabaty.pl uruchomionego przez Paczkomaty InPost. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Marketing Wizards i AtomClick.
NajlepszeRabaty.pl agregują najatrakcyjniejsze oferty rabatowe dostępne dla użytkowników Paczkomatów InPost. Serwis powstał w odpowiedzi na duże zainteresowanie tymi rabatami, dotychczas dostępnymi poprzez newsletter i aplikację Łowcy Rabatów na Facebooku. - Ilość miejsca na Facebooku i w mailingach okazała się niewystarczająca. Zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego kanału komunikacji, by móc swobodnie, w jednym miejscu prezentować oferty rabatowe - wyjaśnia Jacek Siekierczak, brand manager Paczkomatów InPost.
Start NajlepszeRabaty.pl wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Kupuj taniej, odbieraj wygodniej przez Paczkomaty”. W reklamach - emitowanych na czołowych portalach, takich jak Onet, WP, o2, Interia i Pudelek - prezentowane są po dwie oferty z różnych segmentów z 12 sklepów internetowych.
Akcja zaczęła się 22 maja i potrwa do 2 czerwca. Za jej kreację i zakup mediów odpowiada agencja Marketing Wizards.
Dołącz do dyskusji: Paczkomaty InPost reklamują NajlepszeRabaty.pl