Pan Pomidor to teraz również „Król Warzyw”
Marka dań gotowych Pan Pomidor zmienia identyfikację wizualną i wygląd opakowań. Do nazwy brandu dodano także określenie „Król Warzyw”. Rebranding przygotowała agencja Touch Ideas.
Rebranding marki Pan Pomidor obejmuje nowe logo, język komunikacji oraz wygląd opakowań. Do logo dodano zieloną, królewska szypułkę-koronę. Na opakowaniach znalazły się czytelne informacje dotyczące m.in. pochodzenia produktów, braku barwników, konserwantów i wzmacniaczy smaku. Na odświeżonych etykietach podkreślono skład dań oraz ich wartości odżywcze.
Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły nowe, czytelne grafiki.
- Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian jakie wdrażamy - mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, marketing manager Pan Pomidor. Jeszcze w tym kwartale do sprzedaży zostaną wprowadzone nowe produkty.
Graficzną i strategiczną część rebrandingu marki przygotowała agencja Touch Ideas. Za digital i social media odpowiada agencja Carla Zuri, a przygotowaniem i realizacją strategii public relations zajęła się agencja ConTrust Communication.
Dołącz do dyskusji: Pan Pomidor to teraz również „Król Warzyw”