SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Kobryński: z Viacomu na brand managera w nc+

Paweł Kobryński, dotąd związany z Viacom International Media Networks, objął od października br. stanowisko brand managera kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+, należących do platformy nc+.

Do obowiązków Kobryńskiego należy m.in. przygotowanie i koordynacja strategii marketingowej oraz planów mediowych kanałów. Zajmie się również planowaniem i wykonywaniem budżetów marketingowych oraz organizacją eventów. Do jego zadań należy także współpraca z brokerem reklamowym.

Przez ponad sześć lat Paweł Kobryński pracował w Viacom International Media Networks. Jako marketing manager współtworzył i realizował strategię marketingową kanałów Viva Polska, MTV Polska, MTVNHD i Comedy Central. Odpowiadał za działania promocyjne dla poszczególnych programów oraz organizację eventów.

W przeszłości Kobryński był związany m.in. z agencjami Gruppa66 Ogilvy oraz Kolektyw Rocket.

Jest absolwentem europeistyki oraz zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Dołącz do dyskusji: Paweł Kobryński: z Viacomu na brand managera w nc+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
domink
chyba się zesram ze szczęścia
odpowiedź
User
Yesyesyes
Powodzenia Pawelku! W końcu pokażesz, co potrafisz. Trzymam kciuki
odpowiedź
User
hmmm
kolejny nierób zawinął sie z Viacomu, widocznie inni sie juz poznali jakim "wybitnym" specjalistą jest pan Paweł! Gratulacje zyciowego farta!
odpowiedź