Paweł Kobryński: z Viacomu na brand managera w nc+
Paweł Kobryński, dotąd związany z Viacom International Media Networks, objął od października br. stanowisko brand managera kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+, należących do platformy nc+.
Do obowiązków Kobryńskiego należy m.in. przygotowanie i koordynacja strategii marketingowej oraz planów mediowych kanałów. Zajmie się również planowaniem i wykonywaniem budżetów marketingowych oraz organizacją eventów. Do jego zadań należy także współpraca z brokerem reklamowym.
Przez ponad sześć lat Paweł Kobryński pracował w Viacom International Media Networks. Jako marketing manager współtworzył i realizował strategię marketingową kanałów Viva Polska, MTV Polska, MTVNHD i Comedy Central. Odpowiadał za działania promocyjne dla poszczególnych programów oraz organizację eventów.
W przeszłości Kobryński był związany m.in. z agencjami Gruppa66 Ogilvy oraz Kolektyw Rocket.
Jest absolwentem europeistyki oraz zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Paweł Kobryński: z Viacomu na brand managera w nc+