Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia
Grupa ZPR Media rozbudowała strukturę sieci reklamy internetowej Budowia, wchodzącej w skład IDMNetu. Nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego sieci objął Paweł Petkowicz, dotąd związany z NK.pl.
Zespół Budowii zwiększył się o kilka osób i obecnie liczy 12 pracowników. Zastępcą dyrektora zarządzającego jest Ewa Gruszka, zaś współpracę z domami mediowymi koordynuje Marta Dudzińska (jako digital group account manager).
Paweł Petkowicz ostatnio kierował spółką Admatica, która zajmowała się sprzedażą reklam w portalu Nk.pl. Wcześniej w Nk.pl piastował funkcję pełnomocnika zarządu ds. przychodów i business development oraz pełnomocnika zarządu ds. kluczowych klientów. W przeszłości pracował też w portalu Interia.pl, m.in. jako key account director.
Oferta sieci reklamowej Budowia obejmuje 62 serwisy internetowe o tematyce budowlano-wnętrzarskiej. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że sieć dociera do 5,5 mln realnych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia
Celem jest zwiększenie przychodów na witryny ZPR pod przykrywką obiektywnego planowania.
Pytanie: Czemu pracownicy Budowii będący pracownikami IDMnet S.A. na jesieni ubiegłego roku zostali przeniesieni do budynku Muratora?
Odpowiedź: W celu optymalizacji.
Wydawcy i klienci. Czujcie się zoptymalizowani.
Dudzińska + Gruszka + nowy dyrektor = dwanaście osób - ładne rzeczy muszą się tam dziać...
jeśli zasięg liczony jest tym samym algorytmem to gratuluje klienci Budowii... :)