PBS DGA i IQS and Quant Group razem w terenie
Firmy badawcze PBS DGA oraz IQS and Quant Group podjęłystrategiczną współpracę w celu optymalizacji procesów organizacji irealizacji prac terenowych.
Renoma, jaką cieszą się obie firmy, daje pewność, że połączeniesił w sferze logistyki - gdzie rozgrywa się walka o jakość badańmarketingowych i opinii publicznej - pozwoli na jeszcze lepszezaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających klientów - czytamy wkomunikacie obu agencji badawczych.
Branża badawcza na tle innych branż przemysłu marketingowegojest dosyć konserwatywna, co wynika z samej natury badań, które wzakresie technik ilościowych oparte są na naukowych podstawachmetody reprezentacyjnej, a jakościowych na kilkudziesięcioletnimdorobku psychologii i etnografii. Jednak rynek firm badawczych teżewoluuje i się zmienia - motywuje zawiązanie współpracy RyszardPieńkowski, zastępca prezesa spółki PBS DGA.
Do czego może w przyszłości doprowadzić współpraca obu spółek? -IQS i PBS pozostają osobnymi podmiotami, każdy ze swoją historią,renomą i silną pozycją na rynku. Zamiast jednak ostro konkurować,jak to było dotychczas, podejmujemy ścisłą współpracę. Dziś zawcześnie mówić o tym, do czego współpraca może doprowadzić wprzyszłości. Koncentrujemy się na wykorzystaniu wszystkich atutówobu firm, by uzyskać maksymalny efekt synergii w zarządzaniuzasobami realizacyjnymi. W przyszłości, zależnie od efektów tegoetapu współpracy oraz od tego, co będzie działo się w otoczeniurynkowym, będziemy zastanawiać się nad możliwością i sposobamizacieśniania związków pomiędzy IQS i PBS, kierując się przedewszystkim dobrem naszych klientów oraz ludzi pracujących w obufirmach - mówi Jan Nawrocki, prezes IQS and Quant Group.
Współpraca PBS DGA oraz ISQ and Quant Group wpisuje się wwidoczne na polskim i międzynarodowym rynku procesy integracyjnebranży badawczej. Po wykupieniu przez WPP firmy Taylor NelsonSofres w Polsce do jednego koncernu należą de facto SMG/KRC, Pentori TNS OBOP.
Dołącz do dyskusji: PBS DGA i IQS and Quant Group razem w terenie