Pepsi wprowadza na rynek Pepsi Cafe, napój z podwójną dawką kofeiny
Pepsi Cafe to nowość w portfolio koncernu Pepsi.Co. Ma mieć w składzie dwa razy więcej kofeiny niż w tradycyjnej Pepsi.
Napój cola z kofeiną trafi na rynek już w kwietniu przyszłego roku, na początek tylko do USA. Pepsi Cafe będzie dostępny w dwóch wariantach - klasycznym i waniliowym.
Nowość w portfolio grupy to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy szukają napojów dostarczających energii, stwierdził cytowany w oświadczeniu firmy Todd Kaplan, wiceprezes ds. marketingu w Pepsi.Co. Potwierdzają to dane sprzedażowe - z roku na rok spada wartość rynku słodkich napojów gazowanych, dlatego producenci muszą oferować nowe produkty, by zatrzymać klientów.
Pepsi wchodzi na rynek kawy
Pepsi Cafe ma rywalizować z napojem kofeinowym największego konkurenta. Coca-Cola po przejęciu sieci kawiarni Costa Coffe wprowadziła na rynek puszkowaną kawę Ready-to-Drink.
Coca-Cola planuje w 2020 roku wprowadzić kawy Costa Coffee na co najmniej 10 z 28 rynków, na których prowadzi działalność, m.in.: w,Bułgarii, Grecji, Rumunii, Rosji, Szwajcarii i na Węgrzech.
Dołącz do dyskusji: Pepsi wprowadza na rynek Pepsi Cafe, napój z podwójną dawką kofeiny