PHD zachował medialny budżet 'The Economist'
Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla brytyjskiego tygodnika 'The Economist'.
W ramach przeprowadzonego przeglądu medialnych zobowiązań, należący do holdingu reklamowego Omnicom Group dom mediowy pokonał inne, również pracujące dla gazety specjalistyczne agencje TCS, Kinetic oraz Paul Gummer Associates.
Przy planowaniu i zakupie mediów dla 'The Economist', PHD będzie blisko współpracował z agencją Abbott Mead Vickers BBDO, która już od ponad 20 lat odpowiedzialna jest za reklamowe działania marki.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku gazeta wydała na promocję w mediach około 2,6 miliona funtów - o 1,5 miliona funtów więcej w porównaniu z rokiem 2007. Z kolei wartość tegorocznego budżetu szacuje się na około 3 miliony funtów.
Dołącz do dyskusji: PHD zachował medialny budżet 'The Economist'