Piłkarska kampania reklamowa Sony Ericsson
Firma Sony Ericsson uruchamia kampanię reklamową opartą napopularnej z podwórek gier polegającej na odbijaniu piłki o ścianę.
Producent chce w ten sposób zwrócić uwagę odbiorców na swójsponsoring rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów, a także promowaćtelefony komórkowe z serii Cyber-Shot - informuje serwis BrandRepublic.
Kampania, przygotowana przez brytyjską agencję reklamową Iris,skierowana jest do europejskich fanów piłki nożnej w wieku od 16 do25 lat. Jednym z jej elementów jest wirusowy spot, w którym grupapiłkarskich graczy pokazuje swoje umiejętności w parkingupodziemnym. Spot umożliwia odbiorcy wejście na stronę www.replaywall.com, gdzie może onpoznać reguły gry, a także dowiedzieć się więcej na tematnajnowszych modeli komórek Cyber-Shot.
Osoby, które kupią jeden z promowanych telefonów, otrzymajątreści związane z Ligą Mistrzów, takie jak tapety, wygaszacze czydzwonki na komórkę, a także oficjalną piłkę rozgrywek. Wezmą onerównież udział w losowaniu biletów na specjalne przyjęcie, któreodbędzie się 21 maja w dniu finału Ligi Mistrzów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania reklamowa Sony Ericsson