SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piłkarski spot promuje cyfryzację telewizji (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii informującej o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Całą akcję na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej wspólnie ze studiem Zielony Pomidor.

Nowy spot promujący cyfryzację telewizji pokazuje komentatora piłkarskiego w czasie transmisji, która zostaje przerwana w kluczowym momencie. Ma to podkreślać, że obecnie kończy się analogowe nadawanie sygnału telewizyjnego, a rozpoczyna emisja cyfrowa. Spot informuje też, co trzeba zrobić, żeby odbierać telewizję w nowym standardzie.

>>> Przejście z nadawania analogowego na cyfrowe - jesteśmy na to gotowi?

Obecny spot jest szóstym w ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji od połowy ub.r. Wcześniejsze nawiązywały do kultowych formatów telewizyjnych z poprzednich dekad, m.in. telenowel południowoamerykańskich (obejrzyj to), cyklu „W starym kinie” (zobacz to) i programu Adama Słodowego (obejrzyj to).

Kampania obejmuje najważniejsze kanały: TVP, Polsat, TV4, TVN i TV Puls, z których każdy musi emitować bieżący spot dwa razy dziennie. Wszystkie filmiki wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio Zielony Pomidor, natomiast kreację całej kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Dołącz do dyskusji: Piłkarski spot promuje cyfryzację telewizji (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Ale macie refleks... Spot leci już jakiś czas a Wy się nagle obudziliście nagle.
0 0
odpowiedź