Piotr Biela rozwinie biznes Grupy Blix
Były menadżer sieci SPAR i Intermarché Piotr Biela dołącza go działającej na rynku e-gazetek Grupy Blix. Będzie business development managerem.
Piotr Biela dołączył do Grupy Blix, obejmując stanowisko business development managera. Wcześniej był związany z siecią SPAR i Intermarché. W Grupie BLIX przede wszystkim ma doprowadzić do wzrostu liczby klientów aplikacji zakupowych oraz wesprzeć ich. Jak sam zapowiada, zamierza jeszcze bardziej zwiększyć już 60-proc. udział firmy w rynku e-gazetek w Polsce.
W najbliższym czasie będzie głównie rozwijał sprzedaż, optymalizował ofertę, wdrażał nowe rozwiązania u aktualnych partnerów i pozyskiwał kolejne podmioty do współpracy.
Piotr Biela w Grupie Blix
Piotr Biela od 17 lat jest związany z handlem detalicznym. Pracował w międzynarodowych sieciach spożywczych, w tym przez 13 lat w Intermarché. Najpierw był tam odpowiedzialny za badania i marketing strategiczny, a następnie – za całość struktur marketingowych sieci, w tym komunikację i reklamę, digital marketing, e-commerce, marki własne, standardy handlowe, pricing oraz badania i analizy. W kolejnych latach w strukturach sieci SPAR pełnił funkcję dyrektora handlowego oraz czuwał na jej rozwojem strategicznym. Ponadto był doradcą i konsultantem firm z wielu branż m.in. w obszarze kształtowania portfela produktów i procesów sprzedaży. Wdrożył na rynku takie rozwiązania, jak aplikacja mobilna Moje Intermarche, e-commerce Drive Intermarche, koncepty sklepów SPAR, SPAR Mini i SPAR Express oraz marki Bean Tree Cafe i TOPS by SPAR.
– Kompetencje Piotra są połączeniem szerokiej wiedzy na temat marketingu sieci handlowych i budowania strategii marketingowych z wykorzystaniem badań i analiz. W Grupie BLIX, obok dystrybucji gazetek digitalowych dla retailerów, duża część naszych codziennych zadań, to praca nad danymi i współpraca z sieciami handlowymi w celach optymalizacji tworzenia i dystrybucji ofert promocyjnych. Bogata wiedza Piotra, połączona z wieloletnim doświadczeniem, sprawiają, że potrafi wspierać merytorycznie zarówno naszych obecnych, jak i przyszłych klientów – mówi dr Krzysztof Łuczak, wiceprezes zarządu i head of retail w Grupie Blix.
– Będę działał na kilku polach równolegle. Moim głównym zadaniem w najbliższym czasie będzie rozwój sprzedaży poprzez optymalizację oferty, wdrożenie nowych rozwiązań u aktualnych partnerów i pozyskanie nowych podmiotów do współpracy – informuje Piotr Biela, nowy business development manager w Grupie Blix.
Dołącz do dyskusji: Piotr Biela rozwinie biznes Grupy Blix