Pisma dla mężczyzn tracą, najwięcej “Playboy”
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w marcu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “Playboy”. Liderem segmentu pozostał magazyn “Men's Health”.
Sprzedaż ogółem pisma “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w marcu br. wyniosła 58 240 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. To o 9,21 proc. mniej niż w marcu 2010 roku.
Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który w trzecim miesiącu br. sprzedał się w nakładzie wynoszącym 51 291 egz., czyli o 5,34 proc. niższym niż rok wcześniej.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego sprzedaż ogółem wyniosła 48 013 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 8,18 proc.
Najwięcej w rankingu stracił zajmujący czwarte miejsce “Playboy” (Marquard Media Polska). W marcu br. zanotował on wynik sprzedażowy na poziomie 43 321 egz., czyli o 29,87 proc. niższy niż w marcu ub.r.
Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w marcu br. wyniosła 41 092 egz., o 18,59 proc. mniej niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58 240 | 64 149 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 51 291 | 54 183 |
Logo | 48 013 | 52 288 |
Playboy | 43 321 | 61 772 |
Stuff | 11 909 | - |
Forbes. Profit | 41 092 | 50 475 |
W marcu 2011 roku w porównaniu do lutego największy wzrost sprzedaży zanotował “CKM” (o 0,59 proc.), zaś największy spadek - “Playboy” (o 11,85 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | marzec | luty |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58 240 | 59 015 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 51 291 | 50 990 |
Logo | 48 013 | 47 934 |
Playboy | 43 321 | 49 147 |
Stuff | 11 909 | - |
Forbes. Profit | 41 092 | 44 448 |
Dołącz do dyskusji: Pisma dla mężczyzn tracą, najwięcej “Playboy”