Pisma telewizyjne w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany
W kwietniu 2015 roku na pozycję lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 337 363 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 11,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 15,82 proc. do poziomu 254 321 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,87 proc. do 221 013 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym oraz tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 499 925 | 337 363 | 337 363 | 574 997 | 381 694 | 381 694 |
Przyjaciółka | 355 500 | 254 321 | 254 321 | 404 975 | 302 133 | 302 133 |
Party Życie Gwiazd | 334 658 | 221 080 | 221 013 | 386 258 | 272 479 | 272 412 |
Show | 314 904 | 203 779 | 203 779 | 309 969 | 206 477 | 206 477 |
Tina | 326 613 | 193 097 | 193 097 | 368 253 | 236 722 | 236 722 |
TV14 | 304 923 | 190 657 | 190 657 | 357 485 | 210 210 | 210 210 |
Świat Seriali | 274 932 | 167 770 | 167 770 | 319 874 | 179 140 | 179 140 |
Tele Max | 237 457 | 153 023 | 153 023 | 314 928 | 208 256 | 208 256 |
Z Życia Wzięte | 258 250 | 147 984 | 147 984 | 292 060 | 159 247 | 159 247 |
Super TV | 239 949 | 129 748 | 129 748 | 302166 | 192854 | 192854 |
Grazia | 172 448 | 122 053 | 121 853 | 183272 | 112163 | 112013 |
Pani Domu | 193 020 | 117 526 | 117 435 | 243 504 | 155 475 | 155 384 |
Naj | 213 544 | 109 501 | 109 501 | 219 940 | 140 116 | 140 116 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 169 778 | 109 079 | 108 595 | 233173 | 147521 | 147037 |
Viva | 184 281 | 101 308 | 99 654 | 236 584 | 146 610 | 146 460 |
Bravo Sport | 126 687 | 88 703 | 88 703 | 133 291 | 103 321 | 103 321 |
Sukcesy i Porażki | 150 333 | 85 467 | 85 467 | 178 220 | 94 727 | 94 727 |
Takie jest Życie | 172 477 | 82 345 | 82 345 | 177 431 | 84 333 | 84 333 |
Relaks | 154 911 | 74 037 | 74 037 | 173 266 | 82 918 | 82 918 |
Bravo | 134 964 | 58 201 | 58 201 | 179 941 | 100 788 | 100 788 |
Gala | 117 198 | 50 383 | 50 333 | 121 482 | 45 764 | 45 714 |
Ekran TV | 94 889 | 49 591 | 49 591 | 111 620 | 61 819 | 61 819 |
Kaczor Donald | 40 000 | 17 130 | 17 130 | 42 000 | 17 253 | 17 253 |
Forum | 33 667 | 16 447 | 16 447 | 40 000 | 18 033 | 18 033 |
Puls Medycyny | 17 000 | 3 014 | 2 993 | 17 000 | 3 227 | 3 201 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany