Pisma telewizyjne w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany
W kwietniu 2015 roku na pozycję lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 337 363 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 11,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 15,82 proc. do poziomu 254 321 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,87 proc. do 221 013 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym oraz tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
499 925 |
337 363 |
337 363 |
574 997 |
381 694 |
381 694 |
Przyjaciółka |
355 500 |
254 321 |
254 321 |
404 975 |
302 133 |
302 133 |
Party Życie Gwiazd |
334 658 |
221 080 |
221 013 |
386 258 |
272 479 |
272 412 |
Show |
314 904 |
203 779 |
203 779 |
309 969 |
206 477 |
206 477 |
Tina |
326 613 |
193 097 |
193 097 |
368 253 |
236 722 |
236 722 |
TV14 |
304 923 |
190 657 |
190 657 |
357 485 |
210 210 |
210 210 |
Świat Seriali |
274 932 |
167 770 |
167 770 |
319 874 |
179 140 |
179 140 |
Tele Max |
237 457 |
153 023 |
153 023 |
314 928 |
208 256 |
208 256 |
Z Życia Wzięte |
258 250 |
147 984 |
147 984 |
292 060 |
159 247 |
159 247 |
Super TV |
239 949 |
129 748 |
129 748 |
302166 |
192854 |
192854 |
Grazia |
172 448 |
122 053 |
121 853 |
183272 |
112163 |
112013 |
Pani Domu |
193 020 |
117 526 |
117 435 |
243 504 |
155 475 |
155 384 |
Naj |
213 544 |
109 501 |
109 501 |
219 940 |
140 116 |
140 116 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
169 778 |
109 079 |
108 595 |
233173 |
147521 |
147037 |
Viva |
184 281 |
101 308 |
99 654 |
236 584 |
146 610 |
146 460 |
Bravo Sport |
126 687 |
88 703 |
88 703 |
133 291 |
103 321 |
103 321 |
Sukcesy i Porażki |
150 333 |
85 467 |
85 467 |
178 220 |
94 727 |
94 727 |
Takie jest Życie |
172 477 |
82 345 |
82 345 |
177 431 |
84 333 |
84 333 |
Relaks |
154 911 |
74 037 |
74 037 |
173 266 |
82 918 |
82 918 |
Bravo |
134 964 |
58 201 |
58 201 |
179 941 |
100 788 |
100 788 |
Gala |
117 198 |
50 383 |
50 333 |
121 482 |
45 764 |
45 714 |
Ekran TV |
94 889 |
49 591 |
49 591 |
111 620 |
61 819 |
61 819 |
Kaczor Donald |
40 000 |
17 130 |
17 130 |
42 000 |
17 253 |
17 253 |
Forum |
33 667 |
16 447 |
16 447 |
40 000 |
18 033 |
18 033 |
Puls Medycyny |
17 000 |
3 014 |
2 993 |
17 000 |
3 227 |
3 201 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany