„Ty wybierasz!” - ruszyła kampania marki Książęce (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczyna jesienną kampanię marki piwa Książęce. Za działania odpowiadają agencje Ogilvy & Mather, Tank, Platige Image, Lubię to – linked by Isobar i Zenith.
Bohaterami nowego spotu marki Książęce jest Tomasz wraz z ojcem Księciem. Rywalizują z grupą motocyklistów i decydują się zboczyć z wytyczonego szlaku. Wybierają niestandardowy sposób, by dotrzeć do celu, gdzie czeka ich nagroda. W tle tych zmagań rozbrzmiewa rockowy przebój „Born To Be Wild”.
Film powstał na podstawie historii stworzonej przez team kreatywny Pawła Heinzego oraz Krzysztofa Iwińskiego. Autorzy stworzyli postać Księcia, który symbolizuje ideę ważną dla marki - konsekwentnego podążania własną drogą i niepoddawania się naciskom.
30-sekundowy spot jest elementem jesiennej kampanii promocyjnej Książęcego, realizowanej w telewizji i digitalu. Za koncepcję platformy kreatywnej odpowiada agencja Ogilvy & Mather, która została wybrana w czerwcu do obsługi reklamowej Książęcego.
Za produkcję filmu odpowiada agencja Tank, a postprodukcję Platige Image. Działania w kanale digitalowym prowadzi agencja Lubię to. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za reżyserię spotu odpowiada Paweł Borowski.
Dołącz do dyskusji: „Ty wybierasz!” - ruszyła kampania marki Książęce (wideo)