PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy, szuka agencji do obsługiwania go
PKP Intercity planuje wprowadzić program lojalnościowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie szukać firmy, która zajmie się jego wdrożeniem i utrzymaniem.
Spółka PKP Intercity zaprasza obecnie firmy do składania informacji w zakresie tzw. RFI (request for information). Po ich otrzymaniu rozpocznie wybór firmy, która zajmie się opracowaniem, wdrożeniem i potem obsługą programu lojalnościowego tego przewoźnika.
Na obecnym etapie PKP nie określa konkretnie, jaki byłby mechanizm działania tego programu. Wiadomo jedynie, że klienci będą zbierać punkty za kupowane bilety, na podstawie których podróżują PKP Intercity.
Niewykluczone, że np. dodatkowo punktowane będą wybrane grupy uczestników np. osoby mieszkające na trasie pociągu, osoby jeżdżące głównie w weekendy itp. Punkty będą wymieniane na nagrody, będzie można wymieniać je również na bilety. Program lojalnościowy miałby obsługiwać ok. 350 tys. transakcji i 100 tys. uczestników rocznie.
Wśród nagród miałyby być elektronika (pamięci USB, powerbanki, urządzenia głośnomówiące, głośniki, ładowarki, kamery), książki, narzędzia, kosmetyki, nagrody wirtualne (vouchery, kody do kin, teatrów, muzeów, atrakcji turystycznych, serwisów VoD i z muzyką, audiobooków i e-booków), nagrody związane z marką: obrandowane gadżety (smycze, kubki, zagłówki podróżne, torby, plecaki, latarki, koszulki, czapeczki) itp.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 3 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy, szuka agencji do obsługiwania go