Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi reklamują Play Now TV (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka oraz ich dzieci reklamująca ofertę Play Now TV wprowadzoną właśnie do sprzedaży przez sieć telekomunikacyjną Play. Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Plej i MediaCom Warszawa.
W kampanii Play Now TV jest przedstawiane jako świetne źródło rozrywki dla całej rodziny. Reklamy podkreślają, że przy podpisaniu umowy na 24 miesiące przez pierwsze trzy miesiące nie jest pobierana opłata abonamentowa.
W osobnych spotach promowane są dostępne w Play Now TV kanały HBO (z „Grą o tron”) i Eleven Sports (z transmisjami wyścigów Formuły 1).
Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi wystąpiły już wcześniej w kampanii Play - na początku ub.r. promowali ofertę abonamentową dla rodzin.
Ostatnio Play promował nowy standard technologiczny, który określił jako 5G Ready. W reklamach występowali różni celebryci znani z wcześniejszych kampanii sieci, a także Adam Małysz z żoną i córką.
Możliwe, że ta kampania będzie musiała zostać wstrzymana, ponieważ T-Mobile Polska pozwał Play o nieuczciwą konkurencję, a Sąd Okręgowy w Warszawie przychylił się do wniosku o zabezpieczenie powództwa. Na razie decyzja sądu jest nieprawomocna.
- Cenimy kreatywne podejście do działań marketingowych, ale nie godzimy się z sytuacją, gdy kreatywność zaczyna rozmijać się z prawdą, a komunikacja realizowana przez konkurenta może wprowadzać klientów w błąd - skomentował T-Mobile Polska. - Dynamicznie się rozwijamy, udostępniając już dziś najlepszą technologię i jakość mobilnego internetu naszym klientom, przygotowując się do wdrożenia 5G. Jesteśmy przekonani, że konsumenci powinni być rzetelnie i na bieżąco informowani o postępach - odpowiedział na to Play.
Działania marketingowe sieci Play obejmują najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i radiem.
Za kreację reklam ATL-owych operatora odpowiada agencja Grandes Kochonos, za reklamy BTL-owe i aktywności w internecie - agencja Play, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.
W zeszłym tygodniu firma zapowiedziała, że w maju wypłaci 368,2 mln zł dywidendy, po 1,45 zł na akcję.
Dołącz do dyskusji: Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi reklamują Play Now TV (wideo)
Jego kojarzę jedynie z programu i celebrytach jakoś późno w TVN (i chyba tego juz nie ma, bo nie natykam sie), i ztego ze zmienił dane jak Patryk Vega.
Z czymś jeszcze powiniem?