PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!
W prasie, radiu, internecie i na outdoorze startuje kampaniareklamowa PLL LOT. Akcja wspiera internetową promocję lotów.
Startująca właśnie kampania PLL LOT reklamuje wprowadzanąobecnie taryfę, w ramach której pasażer rezerwujący w internecieswoją podróż z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem korzysta zniższych cen za przeloty po Polsce i Europie. Przekaz pod hasłem"PromoLOT Kto pierwszy, ten leci!" podkreśla zalety tej oferty iwizerunek LOT-u jako firmy atrakcyjnej dla podróżnych.
Akcja obejmuje prasę, radio, outdoor i internet (Onet, WP,Interia, Gazeta, Nasza-Klasa, Facebook, YouTube, Blogvertising,sieci IDMN , Arobomedia). Kreację internetową kampanii przygotowałaagencja MRM Worldwide, adaptacją do innych mediów zajęła sięagencja IQ Marketing, natomiast media kupił do mediowy UniversalMcCann.
Dołącz do dyskusji: PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!