SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze startuje kampaniareklamowa PLL LOT. Akcja wspiera internetową promocję lotów.

Startująca właśnie kampania PLL LOT reklamuje wprowadzanąobecnie taryfę, w ramach której pasażer rezerwujący w internecieswoją podróż z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem korzysta zniższych cen za przeloty po Polsce i Europie. Przekaz pod hasłem"PromoLOT Kto pierwszy, ten leci!" podkreśla zalety tej oferty iwizerunek LOT-u jako firmy atrakcyjnej dla podróżnych.

lot

Akcja obejmuje prasę, radio, outdoor i internet (Onet, WP,Interia, Gazeta, Nasza-Klasa, Facebook, YouTube, Blogvertising,sieci IDMN , Arobomedia). Kreację internetową kampanii przygotowałaagencja MRM Worldwide, adaptacją do innych mediów zajęła sięagencja IQ Marketing, natomiast media kupił do mediowy UniversalMcCann.

Dołącz do dyskusji: PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl