PMPG Polskie Media po zamknięciu drukarni pożegnała się z jedną trzecią pracowników
Na koniec czerwca br. firma PMPG Polskie Media (należą do niej m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”) miała 42 etatowych pracowników, o 23 mniej niż średnio w ub.r. Spółka wyjaśnia, że ten spadek wynika z zamknięcia drukarni.
Z 65 do 42 zmalała liczba etatowych pracowników w całej grupie kapitałowej PMPG Polskie Media. Natomiast w samej spółce PMPG Polskie Media, będącej podmiotem dominującym w tej grupie, spadła z 22 do 20.
Z czego wynika tak znaczący spadek liczby etatowych pracowników w grupie PMPG Polskie Media? - Główną przyczyną zmiany tego wskaźnika jest zamknięcie drukarni. W pozostałej części grupy zmiany są na normalnym, stabilnym poziomie - przekazała portalowi Wirtualnemedi.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka prasowa firmy.
Z kolei z 2015 do 2016 roku zatrudnienie etatowe w grupie PMPG Polskie Media zmalało z 74 do 65, natomiast w samej spółce PMPG Polskie Media nie zmieniło się (22).
Jesienią ub.r. firma sprzedała holenderskiej spółce Parrish Media 35 proc. udziałów drukarni BeColour wraz z jej wierzytelnościami. Obecnie ma nadal 35 proc. udziałów BeColour.
W pierwszej połowie br. grupa PMPG Polskie Media zanotowała 25,55 mln zł wpływów ze sprzedaży (po spadku z 26,76 mln zł w skali roku) i 1,59 mln zł zysku netto (wobec 3,53 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: PMPG Polskie Media po zamknięciu drukarni pożegnała się z jedną trzecią pracowników