Pół miliona widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”
Nowy popołudniowy talk-show TVN-u “Między kuchnią a salonem” po czterech odcinkach gromadzi średnio 500 tys. widzów. Stacja w czasie emisji magazynu wygrywa tylko z Polsatem.
Udział programu, który emitowany jest w dni powszednie o 14.55, w grupie 4+ wynosi 9,81 proc., a w komercyjnej 16-49 – 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością dotąd cieszył się premierowy odcinek show, który w poniedziałek 4 października obejrzało 660 tys. osób.
Rok temu, w paśmie emisji “Między kuchnią a salonem”, TVN oglądało więcej widzów – bo 630 tys. osób, a udział stacji też był wyższy i wynosił odpowiednio 11,78 proc. i 13,83 proc.
W czasie nadawania talk-show TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Liderem w tym czasie jest TVP 1 (nadaje “Wiadomości”, “Politykę przy kawie” i “Modę na sukces” i ma 21,11 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje TVP 2 (“Czas honoru”, “M jak miłość”, 13,62 proc.). Gorzej od TVN-u wypada Polsat (serial “Tak kochanie”, 8,68 proc.) W grupie komercyjnej TVN też jest trzecia, ale więcej widzów od niej mają tu Dwójka i Polsat, a mniej Jedynka.
Z danych wynika, że “Między kuchnią a salonem” oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 20 do 29 lat, od 50 do 54 lat i powyżej 60. roku życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
“Między kuchnią a salonem” to popołudniowy magazyn, kierowany głównie do kobiet, w którym znaleźć można rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesu i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany jest z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadzą na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska.
Oglądalność “Między kuchnią a salonem" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
04-10-2010 | 661 067 | 13,04% | 16,81% |
05-10-2010 | 525 053 | 9,69% | 12,19% |
06-10-2010 | 400 930 | 8,15% | 9,61% |
07-10-2010 | 423 246 | 8,25% | 9,25% |
Średnia | 503 998 | 9,81% | 12,00% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP 1 | 1 087 529 | 21,11% | 10,99% |
TVP 2 | 701 827 | 13,62% | 14,99% |
TVN – Między kuchnią... | 503 998 | 9,81% | 12,00% |
Polsat | 447 027 | 8,68% | 12,63% |
Profil widowni produkcji
WIRTUALNEMEDIA.PL | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 33,97% | 71 |
Kobiety | 66,03% | 127 | |
Wiek | 4-9 | 3,88% | 65 |
10-15 | 4,57% | 65 | |
16 - 19 | 2,69% | 46 | |
20 - 24 | 8,72% | 107 | |
25 - 29 | 12,33% | 139 | |
30 - 34 | 6,86% | 84 | |
35 - 39 | 5,74% | 81 | |
40 - 44 | 3,39% | 53 | |
45 - 49 | 6,61% | 93 | |
50 - 54 | 12,28% | 149 | |
55 - 59 | 5,90% | 78 | |
60+ | 27,02% | 139 | |
Wlk. miasta | Wieś | 32,30% | 83 |
< 50 tys. | 30,07% | 125 | |
50-100 tys. | 7,67% | 90 | |
100-200 tys. | 9,89% | 124 | |
> 200 tys. | 20,07% | 99 | |
Zawód | Top management | 4,42% | 57 |
Pracownicy średniego szczebla | 13,71% | 95 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,63% | 102 | |
Emeryci | 35,35% | 142 | |
Inni | 25,88% | 79 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 44,31% | 96 |
Średnie | 35,20% | 119 | |
Wyższe | 12,04% | 105 | |
Inne | 8,45% | 65 |
Dołącz do dyskusji: Pół miliona widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”