Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku uplasowała się na poziomie 932 671 egz., co oznacza spadek względem lutego 2013 roku o 4,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,01 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 266 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 164 392 egz., po spadku o 11,82 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 14,13 proc. i wyniosła 32 874 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 222 406 | 934 534 | 932 671 | 1 287 251 | 983 395 | 980 895 |
To & Owo | 572 489 | 388 266 | 388 266 | 597 443 | 404 477 | 404 477 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 246 160 | 164 392 | 164 392 | 278 461 | 186 432 | 186 432 |
Tele Max | 242 379 | 159 505 | 159 505 | 279 984 | 183 745 | 183 745 |
Super TV | 226 953 | 143 459 | 143 459 | 263 718 | 162 312 | 162 312 |
Program TV | 214 420 | 132 326 | 107 492 | 241 080 | 151 241 | 121 634 |
Teleprogramy | 67 660 | 32 874 | 32 874 | 69 750 | 38 285 | 38 285 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Teleprogramy” - było to 2,66 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 222 406 | 934 534 | 932 671 | 1 177 354 | 915 626 | 913 776 |
To & Owo | 572 489 | 388 266 | 388 266 | 556 221 | 390 885 | 390 885 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 246 160 | 164 392 | 164 392 | 239 946 | 166 886 | 166 886 |
Tele Max | 242 379 | 159 505 | 159 505 | 232 468 | 159 416 | 159 416 |
Super TV | 226 953 | 143 459 | 143 459 | 211 976 | 140 605 | 140 605 |
Program TV | 214 420 | 132 326 | 107 492 | 208 829 | 134 895 | 109 345 |
Teleprogramy | 67 660 | 32 874 | 32 874 | 68 013 | 33 771 | 33 771 |
Dołącz do dyskusji: Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne