Polbank na ekranach
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Konta SamooszczędzającegoPolbanku, której głównym celem jest konsekwentne budowaniewizerunku banku jako instytucji, w której warto trzymać swojeoszczędności.
- Gwarancja najwyższego oprocentowania lub zwrot różnicy jeśliznajdzie się konto oszczędnościowe lepsze niż 5 proc., dotyczystandardowych ofert w innych bankach. Tak wysokie oprocentowanie naKoncie Samooszczędzającym to oferta dostępna dla wszystkichklientów Polbanku i to nie w okresie promocyjnym, ale na co dzień idlatego takich samych warunków oczekujemy od oferty konkurencyjnegobanku, który zdecydowałby się dać wyższe oprocentowanie - mówiPaweł Maliszewski, dyrektor marketingu w Polbanku
Pierwsze spoty emitowane w ramach nowej kampanii Polbanku będąmiały długość 15'' i pojawią się na antenie TVP1, TVP2 oraz Polsatui TVN.
Najnowsza reklama, podobnie jak wszystkie dotychczasowe kampaniereklamowe i akcje marketingowe Polbanku, została utrzymana wkonwencji czarno - białej, a reżyserem spotu, kolejny już raz, byłPiotr Mikucki - autor wielu filmów dokumentalnych oraz przedstawieńTeatru TV.
Dołącz do dyskusji: Polbank na ekranach