Polkomtel promuje swoje marki podczas Trick Truck Plus
Trwa objazdowa kampania promocyjna marek 36i6, Simplus iMuzodajnia.pl. W ramach akcji o nazwie Trick Truck Plus dostępne sąróżnego rodzaju atrakcje.
Objazdowa akcja Trick Truck Plus promuje marki36i6, Simplus i Muzodajnia.pl wśród szerokiejgrupy docelowej: osób zainteresowanych grami wirtualnymi, muzyką isportem. Centralnym punktem każdego eventu jest ciężarówka, wokółktórej znajdują się dwa namioty z konsolami Xbox i Wii. W StrefieGier Simplusa można natomiast nauczyć się choreografii w stylucheerleaderek, grać w piłkę z obciążnikami na nogach oraz zmierzyćszybkość uderzenia piłki podczas serwu siatkarskiego. Z kolei wstrefie Muzodajnia.pl DJ miksuje najnowsze hity, a hostessy uczą,jak legalnie, tanio i szybko ściągać muzykę. Ponadto w ramachimprez prezentowany jest lowrider - jedyny w Polsce samochód, któryw rytm muzyki wykonuje taneczne akrobacje.
Kampania Trick Truck Plus rozpoczęła się 11 lipca i do 22sierpnia obejmie eventy w 16 miejscowościach. Akcję na zleceniePolkomtela prowadzi agencja reklamowa Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Polkomtel promuje swoje marki podczas Trick Truck Plus