Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych, duży spadek 4fun.tv
W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, zaś na przeciwnym biegunie znalazł się kanał 4fun.tv. Tuż za podium uplasowało się Disco Polo Music.
Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w sierpniu 2014 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 12,50 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 17,35 proc. do 0,81 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 29,03 proc. do poziomu 0,22 proc.
Oczko niżej uplasowała się nowa stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc. (zobacz dane oglądalności tej stacji).
Na dziewiątym miejscu znalazł się grający muzykę taneczną kanał Vox Music TV, który nadaje od maja br., ale monitorowany przez Nielsena jest od sierpnia br. Jego wynik to 0,05 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. W rankingu stacja ta awansowała z dziewiątego na siódme miejsce.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
sierpień 2013 |
sierpień 2014 |
|||
SHR % |
SHR % |
|||
Polo TV |
50 391 |
0,96% |
48 943 |
0,84% |
Eska TV |
51 405 |
0,98% |
46 954 |
0,81% |
4fun.tv |
16 390 |
0,31% |
12 688 |
0,22% |
Disco Polo Music |
- |
- |
9 897 |
0,17% |
ITV |
5 474 |
0,10% |
7 368 |
0,13% |
Stars.tv |
2 082 |
0,04% |
5 245 |
0,09% |
Kino Polska Muzyka |
1 289 |
0,02% |
4 459 |
0,08% |
TV.DISCO |
3 530 |
0,07% |
3 585 |
0,06% |
Vox Music TV |
- |
- |
3 105 |
0,05% |
mjuzik.tv |
1 942 |
0,04% |
3 010 |
0,05% |
VH 1 |
2 409 |
0,05% |
2 218 |
0,04% |
Power TV |
- |
- |
1 972 |
0,03% |
Z kolei w grupie widzów w wieku 16-49 lat liderem we wrześniu br. była stacja Eska TV, której udział zmalał tutaj o 13,66 proc. do poziomu 1,39 proc. Drugą lokatę zajęło Polo TV (1,25 proc. udziału, w dół o 6,02 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,38 proc., spadek o 30,91 proc. - największy w zestawieniu).
Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 180 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
sierpień 2013 |
sierpień 2014 |
|||
SHR % |
SHR % |
|||
Eska TV |
34 096 |
1,61% |
31 809 |
1,39% |
Polo TV |
28 285 |
1,33% |
28 546 |
1,25% |
4fun.tv |
11 719 |
0,55% |
8 642 |
0,38% |
Disco Polo Music |
- |
- |
5 902 |
0,26% |
ITV |
3 497 |
0,17% |
5 279 |
0,23% |
Stars.tv |
1 470 |
0,07% |
3 927 |
0,17% |
Kino Polska Muzyka |
999 |
0,05% |
3 276 |
0,14% |
TV.DISCO |
2 429 |
0,11% |
2 438 |
0,11% |
mjuzik.tv |
1 633 |
0,08% |
2 225 |
0,10% |
Vox Music TV |
- |
- |
1 820 |
0,08% |
Power TV |
- |
- |
1 809 |
0,08% |
VH 1 |
1 336 |
0,06% |
1 569 |
0,07% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych, duży spadek 4fun.tv