Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza
W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 25,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 16,67 proc. do 0,45 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 5,88 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 27,27 proc. do poziomu 0,14 proc.
Z kolei na piąte miejsce spadła VIVA Polska. Średni wynik tego kanału zmalał o 41,67 proc. do zaledwie 0,07 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
październik 2015 |
październik 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
50 846 |
0,78% |
39 276 |
0,62% |
Eska TV |
29 145 |
0,45% |
33 988 |
0,54% |
4FUN.TV |
10 559 |
0,16% |
10 443 |
0,17% |
Disco Polo Music |
9 295 |
0,14% |
7 079 |
0,11% |
VIVA Polska |
4 860 |
0,07% |
7 494 |
0,12% |
Kino Polska Muzyka |
4 447 |
0,07% |
3 586 |
0,06% |
Stars.tv |
4 123 |
0,06% |
5 246 |
0,08% |
Vox Music TV |
3 115 |
0,05% |
1 926 |
0,03% |
ITV |
2 593 |
0,04% |
5 558 |
0,09% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
2 128 |
0,03% |
2 682 |
0,04% |
Power TV |
1 938 |
0,03% |
2 177 |
0,03% |
VH 1 [VH1 Europe] |
1 744 |
0,03% |
2 277 |
0,04% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 646 |
0,03% |
2 222 |
0,04% |
Muzo.tv |
978 |
0,02% |
1 194 |
0,02% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. nowym liderem zostało Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,03 proc., wyniósł 1,20 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,81 proc. udziału, w dół o 18,18 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; bez zmian).
Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (71,43 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,04 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
październik 2015 |
październik 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
31 330 |
1,20% |
23 201 |
0,93% |
Eska TV |
21 024 |
0,81% |
24 746 |
0,99% |
4FUN.TV |
8 252 |
0,32% |
7 931 |
0,32% |
Disco Polo Music |
6 624 |
0,25% |
4 195 |
0,17% |
VIVA Polska |
3 525 |
0,14% |
4 999 |
0,20% |
Stars.tv |
3 371 |
0,13% |
3 010 |
0,12% |
Kino Polska Muzyka |
2 889 |
0,11% |
2 364 |
0,09% |
Vox Music TV |
2 844 |
0,11% |
1 466 |
0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
1 627 |
0,06% |
1 563 |
0,06% |
Power TV |
1 537 |
0,06% |
1 951 |
0,08% |
VH 1 [VH1 Europe] |
1 293 |
0,05% |
1 727 |
0,07% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 205 |
0,05% |
1 625 |
0,07% |
ITV |
1 088 |
0,04% |
3 562 |
0,14% |
Muzo.tv |
790 |
0,03% |
860 |
0,03% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza