Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media
Z początkiem 2019 roku Polsat Media wprowadzi do sprzedaży nową ofertę internetowych reklam wideo. Znajdą się w niej m.in. serwis sportowy Interii, oraz treści twórców Golden Coil i Grupy Abstra.
W ofercie Polsat Media Video będą m.in. serwisy Ipla.tv. Polsatsport.pl i Polsatnews.pl, sieć reklamowa MoviAds, a także serwis sportowy Interii, w którym od listopada publikowane są materiały wideo ze stacji Eleven Sports (od połowy br. ich większościowym udziałowcem jest Telewizja Polsat).
W ramach nowego pakietu klienci będą mogli kupować w modelu rezerwacyjnym powierzchnie reklamowe na YouTubie przy treściach twórców wchodzących w skład Polsat Media AdTube, a zwłaszcza twórców Golden Coil oraz Grupy Abstra.
- Dzięki ujednoliceniu i odświeżeniu oferty video będziemy mogli udostępnić znacznie większe inventory dostępne w zakupie programatycznym, nie tracąc przy tym niezwykle wysokich wskaźników viewability i completion - zapewnia Marcin Szaniawski, marketing & PR director Polsat Media.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. strony i aplikacje internetowe Cyfrowego Polsatu zanotowały 9 mln użytkowników i 128 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media